Tervetuloa uuteen kotiimme verkossa!

Arkance Systems on nyt ARKANCE. Sinut ohjataan automaattisesti uudelle verkkosivustollemme arkance.world

Kiitos, että valitsit ARKANCEn

Muutos Autodesk-tilausprosessissa – tärkeää tietoa asiakkaillemme

Uusi Autodesk-tilausten ostoprosessissa astuu voimaan 16. syyskuuta 2024. Tämän muutoksen myötä kaikkien Autodesk-tilausten ja uusintojen käsittely tapahtuu suoraan Autodeskin portaalin kautta, lukuun ottamatta julkishallinnon asiakkaita.

Muutoksen tavoitteena on yksinkertaistaa Autodesk-tuotteiden hankintaa ja parantaa asiakaskokemusta.

Mitä muutos tarkoittaa käytännössä?

Muutoksen myötä ARKANCE jatkaa edelleen yhteistyötään kanssanne Autodesk-tuotteiden parissa.

Tiivistetysti, mitä muutos tarkoittaa juuri teille

• Tarjoukset: ARKANCE laatii edelleen tarjoukset uusista lisensseistä ja uusintatilauksista. Tarjoukset toimitetaan Autodeskin järjestelmästä, ja niiden hyväksymisen jälkeen Autodesk laskuttaa asiakasta suoraan.

• Laskutus: Autodesk vastaa suoraan laskutuksesta hyväksytyn tarjouksen perusteella.

• Toimittajarekisteröinti: On tärkeää, että Autodesk on rekisteröity toimittajaksi yrityksenne järjestelmissä. Tämä varmistaa sujuvan tilausprosessin jatkossa.

• Lisenssien hallinta: Lisenssien ja tilausten hallinta tapahtuu jatkossa Autodeskin portaalissa (manage.autodesk.com). Suosittelemme tarkistamaan lisenssimäärät ennen uuden sopimuskauden alkua ja poistamaan sopimuksilta Auto Renew -option.

Toimenpiteet, jotka kannattaa tehdä nyt

• Rekisteröi Autodesk toimittajaksi yrityksenne järjestelmiin mahdollisimman pian, jotta siirtymä uuteen ostoprosessiin sujuu mutkattomasti.

• Uusi nykyiset tilauksesi ajoissa ja harkitse lisenssisopimusten yhdistämistä, jos lisenssejä päättyy eri ajankohtina.

• Tutustu lisätietoihin ja yleisimpiin kysymyksiin tästä linkistä.

Mikä muuttuu 16. syyskuuta jälkeen?

Muutoksen jälkeen ARKANCE jatkaa ensisijaisena Autodesk-kumppaninanne ja tukee teitä kaikissa Autodesk-tuotetarpeissa, teknisessä tuessa ja muissa lisäarvopalveluissa. Voitte edelleen luottaa siihen, että saatte maailmanlaajuisen palveluvalikoimamme ja erikoisratkaisumme käyttöönne ilmoittamalla ARKANCEn kumppaniksenne kaikkiin Autodesk-tilauksiin liittyen.

Mikäli teillä on kysyttävää muutoksesta tai tarvitsette lisätietoja, asiantunteva henkilökuntamme on valmiina auttamaan.

Tulemme myös järjestämään New Buying Experience Q&A -webinaarin, jossa kerromme muutoksesta tarkemmin. Webinaari pidetään torstaina 5.9. klo 10.00-10.30.

[]

New Buying Experience Q&A -webinaari

Tervetuloa osallistumaan maksuttomaan webinaariimme, jossa käymme läpi Autodeskin uuden ostoprosessin. Webinaari pidetään torstaina 5.9. klo 10.00-10.30.